Nowy projekt wnętrza domu

sandra

Użytkownik

#2015-01-12 11:03:49 
Cześć wszystkim. Jestem obecnie bardzo zainteresowana tym, żeby całkowicie zmienić wygląd swojego domu. Wiele razy już sama próbowałam to robić i z lepszym lub gorszym mi to wychodziło. Teraz bym bardzo chciała żeby to wiecie… Jakoś tak profesjonalnie wyglądało, żebym się nie musiała wstydzić jak ktoś do domu przychodzi. Kto się tym zajmuje? Jacyś architekci czy projektanci wnętrz czy jeszcze ktoś inny? Bo w takich tematach to ja jestem raczej zielona i nie mam pojęcia do kogo się zgłosić powinnam w tej sprawie

thebeściak

Użytkownik

#2016-10-13 02:30:22 
Moim zdaniem powinnaś się chyba po prostu zgłosić do projektantów wnętrz. Tak mi się wydaje, że architekt to się raczej zupełnie czymś innym zajmuje. Jak dom będziesz chciała budować to do architekta uderzaj. Ci projektanci to potrafią zrobić naprawdę dobre rzeczy i w sumie warto się nimi zainteresować, bo możesz dzięki temu mieszkać w naprawdę o wiele lepszym i ładniejszym miejscu

Frezja

Użytkownik

#2016-10-13 04:51:13 
Kolega wyżej ma racje. Ja też korzystałam z tego i teraz mam tak odpicowany dom, że sama bym tego nigdy nie zrobiła, chociaż bardzo bym chciała. Na Śląsku architekci wnętrz robią naprawdę dobrą robotę i tutaj możesz mieć pewność, że wszystko Ci przebiegnie sprawnie i dobrze. No a przede wszystkim dostaniesz przepiękny projekt, który sprawi, że Twój dom będzie super wyglądać

sandra

Użytkownik

#2016-10-13 05:48:06 
No okej, teraz trochę mnie pocieszacie i mówicie, że będzie dobrze, ale żeby rzeczywiście tylko teraz tak było, bo naprawdę mi zależy na tym, żeby ten mój dom wyglądał całkiem dobrze. No bo wiecie jak to jest. Czasami człowiek chce dobrze, a potem to tak wychodzi

thebeściak

Użytkownik

#2016-10-13 08:04:56